söndag 15 maj 2011

igår var det bal på slottet

Ja igår var det bal med Chalmers sångkör o trotts det tråkiga värdet var stämningen på topp.

många timmars planerande gjorde att det blev en helt magisk kväll, temat i år var Queen o vi anspelade både på kungligheter och det underbara bandet.


jag vill tack karin för att hon, trotts exjobb ångest, tog några timmar att fixa min jane austen inspererade håruppsättninge. den blev precis som jag ville o den höll hela kvällen.

alla av gästerna blev tilldelade ett alias under middagen då vi förflyttades bakåt ett år och blev gäster på det kungliga bröloppet i stockholm. alla levde sig in i det underbara karatärerna och timmarna sprang iväg.
själv blev jag tilldelad att vara Camilla Henemark o satt vid festkungen Noppes sida.
vi hade en helt oförglömlig kväll med många skratt.
som gissat blev det ett par stycken Queen gyckel.
som utlovat kommer här några bilder o så fort jag får bilderna från kvällen kommer några till.


kram kram

1 kommentar: